عمران خان کو لاہور میں بری طرح شکست دوں گا، خواجہ سعد رفیق

پاکستان مسلم لیگ (ن) کے رہنما اور سابق وفاقی وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق کا کہنا ہے کہ پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کو لاہور کے حلقہ این اے 131 سے بری طرح شکست دوں گا۔

سابق وفاقی وزیر ریلوے خواجہ سعد رفیق کا سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہنا تھا کہ ہمارے مخالفین کی انتخابی مہم جھنڈوں اور پینافلیکسوں پر ہے، وہ افتتاحی مہم کے دوران 200 کارکن بھی نہیں اکٹھے کر سکے لیکن ہم ہر روز 100 گلیوں میں جاتے ہیں اور ہر گلی میں 200 ووٹرز ہمارے ساتھ ہوتے ہیں۔

Khawaja Saad Rafique@KhSaad_Rafique

عمران خان تُم لاہور سے بُری طرح ہارو گے،انشاءاللہ۔ ڈھونڈتے پھرو گے کہ تمہیں لاہور کے اس حلقے میں دھکا کس نے دیا تھا،

انہوں نے کہا کہ عمران خان تُم لاہور سے بُری طرح ہارو گے اور ڈھونڈتے پھرو گے کہ تمہیں لاہور کے اس حلقے میں دھکا کس نے دیا تھا۔

Khawaja Saad Rafique@KhSaad_Rafique

ہمارے مخالفین کی انتخابی مہم جھنڈوں اور فلیکسوں پر ہے۔ وہ افتتاحی مہم کے افتتاح پر دو سو کارکن نہیں اکٹھے کر سکے، ہم ہر روز سو گلیوں میں جاتے ہیں اور ہر گلی میں دو سو ووٹر ہمارے ساتھ ہوتے ہیں

سابق وفاقی وزیر ریلوے کا ٹوئٹ میں کہنا تھا کہ ملکی مسائل کا حل مسلم لیگ (ن) کے پاس ہے اور بڑے ڈیم بھی وہی بنائیں گے جنہوں نے دہشت گردی اور لوڈ شیڈنگ پر قابو پایا، جنہوں نے ریلوے کو بحال کیا اور لواری ٹنل جیسے عشروں سے زیر تکمیل منصوبے مکمل کیے۔

Khawaja Saad Rafique@KhSaad_Rafique

ملکی مسائل کا حل مسلم لیگ ن کے پاس ہے، بڑے ڈیم بھی وہی بنائیں گے جنہوں نے دہشت گردی اور لوڈ شیڈنگ پر قابو پایا، جنہوں نے ریلوے کو بحال کیا اور لواری ٹنل جیسے عشروں سے زیر تکمیل منصوبے مکمل کئے۔

ان کا کہنا ہے کہ میرا مخالف جھوٹا بھی ہے اور بُزدل بھی، یہ عدلیہ بحالی تحریک میں اس وقت جا کے چھپ گیا تھا جب مسلم لیگ ن نواز شریف کی قیادت میں سڑکوں پر تھی۔

Khawaja Saad Rafique@KhSaad_Rafique

آئین اور جمہوریت کے لئے ماریں ہم کھائیں، قومی اور عوامی مسائل ہم حل کریں اور دودھ کوئی بلا آ کے پی جائے، ہم ایسا نہیں ہونے دیں گے۔

ہم قومی اداروں کا احترام کرتے ہیں اور چاہتے ہیں کہ عوام کی نمائندہ پارلیمنٹ کا بھی احترام کیا جائے جو مدر آف انسٹی ٹیوشنز ہے۔

اپنی ٹوئٹ میں ان کا کہنا تھا کہ آئین اور جمہوریت کے لئے ماریں ہم کھائیں، قومی اور عوامی مسائل ہم حل کریں اور دودھ کوئی بلا آ کے پی جائے، ہم ایسا نہیں ہونے دیں گے۔

انہوں نے کہا کہ ہم قومی اداروں کا احترام کرتے ہیں اور چاہتے ہیں کہ عوام کی نمائندہ پارلیمنٹ کا بھی احترام کیا جائے جو مدر آف انسٹی ٹیوشنز ہے جب کہ ہم امید کرتے ہیں کہ دھونس اور دھاندلی کی اطلاعات کا نوٹس لیا جائے گا، نگران حکومت کی طرف سے آزادانہ اور منصفانہ انتخابات کو یقینی بنایا جائے گا۔

Khawaja Saad Rafique@KhSaad_Rafique

پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے اور روپے کی قیمت میں کمی کی ذمہ داری مسلم لیگ ن پر کسی طور عائد نہیں کی جا سکتی، بے بنیاد پروپیگنڈہ نہ کیا جائے۔ معیشت کی ذمہ داری جب تک مسلم لیگ ن کے پاس رہی روپے کی قیمت اور زرمبادلہ کے ذخائر مستحکم رہے۔

خواجہ سعد رفیق کا کہنا تھا کہ پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے اور روپے کی قیمت میں کمی کی ذمہ داری مسلم لیگ (ن) پر کسی طور عائد نہیں کی جاسکتی، لہذا بے بنیاد پروپیگنڈہ نہ کیا جائے اور معیشت کی ذمہ داری جب تک مسلم لیگ (ن) کے پاس رہی روپے کی قیمت اور زرمبادلہ کے ذخائر مستحکم رہے۔

Khawaja Saad Rafique@KhSaad_Rafique

اب سب کو علم ہو گیا کہ اسحاق ڈار باصلاحیت،محب وطن اور عوام دوست وزیر خزانہ تھے جن کے معترف عالمی ادارے بھی ہیں
مہنگائی اور معیشت کی ابتری کی ذمہ داری دھرنےدینے والے اسد عمر اور انکے سازشی ساتھیوں پر عائد ہوتی ہےجو اب مگرمچھ کے آنسو بہا رہے اور جھوٹ بولنے کے ریکارڈ قائم کر رہے ہیں

ان کا کہنا ہے کہ اب سب کو علم ہو گیا کہ اسحاق ڈار باصلاحیت، محب وطن اور عوام دوست وزیر خزانہ تھے جن کے معترف عالمی ادارے بھی ہیں جب کہ مہنگائی اور معیشت کی ابتری کی ذمہ داری دھرنے دینے والے اسد عمر اور ان کے سازشی ساتھیوں پر عائد ہوتی ہے جو اب مگر مچھ کے آنسو بہا رہے اور جھوٹ بولنے کے ریکارڈ قائم کر رہے ہیں۔

عمران خان پانچوں حلقوں سے شکست ہونے تک انسان نہیں بنیں گے، سعد رفیق

سابق وفاقی وزیر کا ٹوئٹ میں کہنا تھا کہ نواز شریف کی حکومت میں پیٹرول 70 روپے لٹیر رہا اور  پیٹرول درآمد کرنے والے ملکوں میں سب سے سستا پیٹرول پاکستان میں رہا جس پر سب کو شکریہ نواز شریف کہنا چاہیے۔

یاد رہے کہ عام انتخابات 2018 کے موقع پر لاہور کے حلقے این اے 131 پر پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کے مدمقابل خواجہ سعد رفیق ن لیگ کے امیدوار ہیں۔

Comments
Loading...