اداکارہ عروہ حسین مشکل وقت میں وزیراعظم عمران خان کی قائدانہ صلاحیتوں کی معترف

لاہور:  پاکستان کی مشہور اداکارہ عروہ حسین مشکل وقت میں وزیراعظم عمران خان کے دور اندیش فیصلوں اور قائدانہ صلاحیتوں کی معترف ہو گئیں۔

معروف اداکارہ عروہ حسین نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے ٹویٹ میں وزیر اعظم عمران خان کی قائدانہ صلاحیتوں کو سراہا۔

ٹویٹر پر ٹویٹ میں عروہ نے لکھا کہ اس وقت کوئی بھی فیصلہ کرنا آسان نہیں ہے تاہم وزیر اعظم عمران خان جس طرح اس مشکل وقت سے نکلنے میں قوم کی رہنمائی کر رہے ہیں وہ قابل تعریف ہے۔

URWA HOCANE

@VJURWA

No such thing as an easy decision for PM @ImranKhanPTI right now but the way he is leading the country through this pandemic & strategising for us every minute through this difficult time with much resilience is commendable. I deeply feel the nation is in good hands! ??

1,104 people are talking about this

انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم اس مشکل گھڑی سے نمٹنے کے لیے بہترین حکمت عملی اپنا رہے ہیں، مجھے یقین ہورہا ہے کہ ہماری قوم اس وقت محفوظ ہاتھوں میں ہے۔

View this post on Instagram

A post shared by URWA HOCANE (@urwatistic) on 

View this post on Instagram

A post shared by URWA HOCANE (@urwatistic) on 

اس سے قبل گلوکارہ مومنہ مستحسن نے وزیراعظم عمران خان سے کہا تھا کہ مہلک وباء کے باعث نوجوان بھی محفوظ نہیں ہیں۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر راحت فتح علی خان کے ساتھ آفریں آفریں جیسے مقبول نغمے سے شہرت حاصل کرنے والی گلوکارہ مومنہ مستحسن نے وزیراعظم عمران خان سے اپیل کی کہ آپ نے اپنے حالیہ قوم سے خطاب کے دوران جو کہا ہے اس پر غالباً نظر ثانی کی ضرورت ہے۔

معروف گلوکارہ نے ٹوئٹر پر مزید لکھا کہ مہلک کورونا وائرس سے نوجوان بھی محفوظ نہیں ہیں، اور دنیا بھر میں نوجوان بھی اسکا تیزی شکار ہورہے ہیں۔ اس موقع پر غلط اطلاعات کافی نقصان کا باعث بن سکتی ہیں۔

Comments
Loading...