چین نے روس کی مدد کی تو انجام دونوں کو بھگتنا ہوگا: امریکا کی وارننگ

امریکا نے روس پر چین سے ہتھیار اور دیگر فوجی امداد لینے کا الزام عائد کیا ہے۔

برطانوی میڈیا کے مطابق امریکا نے روس پرالزام عائد کیا ہےکہ وہ یوکرین کے ساتھ لڑائی میں چین سے اسلحہ اور دیگر فوجی امداد لے رہا ہے جب کہ امریکا نے چین کو اس حوالے سے خبردار بھی کیا ہے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق امریکی عہدیدار کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہےکہ اگر یوکرین پر جاری حملوں میں چین نے روس کی کسی طرح بھی مدد کی تو دونوں ممالک کو اس کے نتائج بھگتنا ہوں گے۔

برطانوی میڈیا کا کہنا ہےکہ امریکی میڈیا رپورٹس میں امریکی عہدیدار کا نام ظاہر نہیں کیا گیا ہے تاہم امریکی میڈیا میں اس عہدیدارسے منسلک بیان میں کہا گیا ہےکہ روس نے یوکرین پر حملے کے بعد چین سے فوجی امداد کا مطالبہ کیا تھا۔

امریکا کے مقامی میڈیا کا کہنا ہے کہ حالیہ دنوں میں روس نے چین نے خاص فوجی امداد کا مطالبہ کیا جن میں ڈرونزبھی شامل ہیں تاہم چین کی جانب اب تک اس پر کوئی رد عمل نہیں دیا گیا۔

دوسری جانب واشنگٹن میں چینی سفارتخانے نے روسی امداد سے متعلق خبروں پر لاعلمی کا اظہار کیاہے۔

میڈیا رپورٹس میں بتایا گیا ہے کہ امریکا کی جانب سے یہ وارننگ ایک ایسے وقت میں سامنے آئی ہے جب روم میں امریکی اورچینی عہدیداروں کی ملاقات متوقع ہے۔

میڈیا رپورٹس میں بتایا گیا ہےکہ یوکرین اور روس کے درمیان کشیدگی کے آغاز سے ہی چین پرانے اتحادی روس کی حمایت میں نظر آیا ہے تاہم اس کا اظہار عوامی سطح پر نہیں کیا گیا۔

Comments
Loading...