ٹوئٹر کا پوسٹ میں غلطی دور کرنے کے لیے ’ایڈٹ بٹن‘ پر کام

لاہور: (ویب ڈیسک) سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر نے کہا ہے کہ وہ احتیاط کے ساتھ ایڈٹ کی خصوصیت سے متعلق فیصلہ کرے گا کیونکہ عوامی گفتگو کی سالمیت کا تحفظ ہماری اولین ترجیح ہے۔

کمپنی نے تصدیق کی ہے ٹوئٹر ایک ایڈٹ بٹن پر کام کر رہا ہے جو صارفین کو پوسٹس میں ٹائپنگ کی غلطیوں کو ٹھیک کرنے کی اجازت دے گا۔ یہ خبر کمپنی کے سب سے بڑے شیئر ہولڈر ٹیسلا کے سربراہ ایلون مسک کی جانب سے اپنے فالورز کو فیچر کے بارے میں رائے حاصل کرنے کے چند دن بعد سامنے آئی ہے۔

ٹویٹر نے ٹویٹ کرتے ہوئے بتایا کہ جی ہاں، ہم پچھلے سال سے ایک ایڈٹ فیچر پر کام کر رہے ہیں۔

کمپنی نے کہا کہ اسے یہ خیال سروے سے نہیں ملا جس سے یہ اشارہ ملا کہ شاید مسٹر مسک کے پیر کی ٹویٹ اس کی وجہ ہوسکتی ہے جس میں انہوں نے اپنے فالورز سے پوچھا کہ آیا وہ ایڈیٹ بٹن چاہتے ہیں۔

ٹوئٹر کے نسبتاً نئے سربراہ پراگ اگروال نے مسٹر مسک کے ٹویٹ کا حوالہ دیا اور تجویز پیش کی کہ تبدیلیاں جلد ہو سکتی ہیں تاہم انہوں نے مزید کہا کہ رائے شماری کے نتائج ’اہم ہوں گے۔ براہ کرم احتیاط سے ووٹ دیں۔

ٹویٹر نے کہا کہ وہ آنے والے مہینوں میں اس کی ادائیگی کی سبسکرپشن سروس ٹویٹر بلیو میں ترمیم کی خصوصیت کی جانچ کرے گا تاکہ ’جانا جاسکے کہ یہ کام کرتا ہے یا نہیں اور کیا ممکن ہے۔‘

مسٹر مسک کے سروے کے جواب دہندگان کی اکثریت – تقریبا 74 فیصد – نے ترمیم کے بٹن کے لیے ’ہاں‘ میں ووٹ دیا۔

Comments
Loading...